אל תתפשרו על איכות: הקסדות והגוגלס הטובים בעולם!

כשמדובר בגלישת סקי וסנובורד, ציוד בטיחות איכותי הוא חיוני לשמירה על בריאותכם ועל הנוחות שלכם במדרונות. קסדות וגוגלס ממותגים מובילים כמו Anon ו-Smith משלבים טכנולוגיות מתקדמות המבטיחות חווית גלישה בטוחה ונוחה.

קסדת ה-Anon Logan Wavecel היא הקסדה המובילה לשנת 2025. היא מצוידת בטכנולוגיית Wavecel, מערכת הגנה מתקדמת המבוססת על תאי מבנה גמישים המפזרים את האנרגיה הנגרמת מפגיעות ראש ומפחיתים משמעותית את הסיכון לפגיעות. הקסדה מתאפיינת גם במבנה קל משקל, במערכת אוורור מתקדמת שמבטיחה נוחות ושמירה על טמפרטורה אופטימלית לאורך כל היום  ובטכנולוגיית Boa® להתאמה מדויקת ונוחות מרבית.

קסדת ה-Smith Vantage מבוססת על טכנולוגיית Koroyd® וכוללת את מערכת MIPS (Multi-directional Impact Protection System), המספקת הגנה משופרת נגד פגיעות ראש בזוויות שונות. בנוסף, ה-Vantage מצוידת במערכת אוורור מתקדמת ובטכנולוגיית Boa® להתאמה מדויקת ונוחות מרבית.

בגזרת הגוגלס, ה-Anon M4 ממשיכה להוביל עם טכנולוגיית MFI (Magnetic Facemask Integration), שמאפשרת חיבור מהיר בין מסכת הפנים לגוגלס באמצעות מגנטים. העדשות המגנטיות מתחלפות בקלות, כך שתוכלו להתאים את הראייה שלכם לתנאי התאורה המשתנים. הגוגלס מגיעות בעיצוב רחב המבטיח נוחות ושדה ראייה מרבי.

ה-Smith Squad XL מביאה את טכנולוגיית ChromaPop™, שמדגישה ניגודיות צבעים ושומרת על חדות הראייה גם בתנאים קשים. מערכת ההחלפה של העדשות מאפשרת מעבר מהיר בין עדשות שונות בהתאם לתנאי מזג האוויר, והן מספקות הגנה מפני קרני UV, יחד עם עמידות גבוהה נגד שריטות ואדים.

את כל הדגמים האלו ורבים נוספים תוכלו למדוד ולקנות בחנות סקי פס ברחוב השלושה 3 ת"א, מוזמנים לקפוץ ולהנות!