ביגוד סקי וסנובורד לוהט ל-2025: הטרנדים והדגמים החמים ביותר

החורף הקרוב מביא איתו שפע של חידושים בעולם הסקי והסנובורד, עם דגש על נוחות, פונקציונליות וסטייל. יותר ויותר גולשים מעדיפים מעילי Shell דקים במקום המעילים המבודדים המסורתיים, שמאפשרים התאמה אישית של שכבות בהתאם לתנאי מזג האוויר. מכנסי ביב (סרבל) הופכים להיות הבחירה המובילה לגולשים בזכות הנוחות וההגנה המוגברת שהם מספקים מהשלג, וממשיכים להיות טרנד לוהט שנראה על המדרונות ברחבי העולם.

אם אתם מחפשים את הביגוד הכי לוהט ל-2025, הנה כמה המלצות לדגמים שאתם חייבים להכיר.

Burton AK – איכות שאין שנייה לה סדרת ה-AK של ברטון מתאימה לגולשים שמחפשים ציוד המציע שילוב מושלם בין עמידות לנוחות. המעילים והמכנסיים מסדרת AK מציעים אטימות מרשימה למים עם טכנולוגיית GORE-TEX ונידוף מעולה. זה ציוד שמיועד לגולשים שנמצאים בתנאים קשים ומחפשים להבטיח את ההגנה הטובה ביותר.

מכנסי ביב – סרבל או לא להיות הביגוד שכבש את העולם השנה הם מכנסי הביב (Bib). דגם ה-AK Hover Bib של ברטון הוא בחירה מעולה לגולשים מקצועיים ומתחילים כאחד, הודות לגזרה גבוהה שמונעת חדירה של שלג גם בימים הקשים ביותר על ההר. לא רק שהם מספקים הגנה נוספת מהשלג, הם גם מאפשרים נוחות וגמישות מרבית.

אם אתם מחפשים אלטרנטיבה איכותית נוספת, מכנסי ה-Spyder Dare GTX או ה-686 Hydra Bib מציעים עמידות ובידוד גבוהים, והם בחירה מעולה לגלישה במזג אוויר קר במיוחד.

Burton Frostner – סגנון וביצועים ללא פשרות אם אתם מחפשים סגנון ייחודי שמשלב ביצועים מצוינים, מעיל Frostner של ברטון הוא הבחירה המושלמת. המעיל כולל עמידות למים ונידוף ברמה גבוהה לצד עיצוב מודרני וקליל. זהו מעיל מושלם לאלו שאוהבים לשמור על סטייל גם כשבחוץ יורד שלג כבד.

Spyder Leader – מעיל שיקח אתכם לגבהים ספיידר ידועה באיכות הגבוהה של מוצריה, ומעיל ה-Leader שלהם לעונת 2025 הוא דוגמה מצוינת לכך. עם שילוב של בידוד קל משקל, טכנולוגיית נידוף זיעה מעולה, ואטימות לרוח ולמים, ה-Leader מתאים במיוחד לגולשי סקי מתקדמים המחפשים ציוד פרמיום שינצח את כל תנאי השטח.

מכנסי סקי של Spyder – ביצועים ונוחות לצד המעילים, גם המכנסיים של Spyder זוכים לשבחים בזכות העמידות והנוחות שלהם. המכנסיים כוללים עיצוב ארגונומי שמאפשר תנועה חופשית לצד הגנה מחום וקור. הם מספקים בידוד קל ומעולה ומומלצים מאוד לגולשי סקי שמחפשים גמישות מקסימלית.

686 GLCR ו-Hydra – פונקציונליות מדויקת מותג 686 מציע את סדרת GLCR לגולשים המחפשים פתרון מושלם לשטח מאתגר. עם עיצוב מתקדם ועמידות מצוינת למים, המעילים מסדרת GLCR מבטיחים נוחות לאורך כל היום. מעיל ה-Hydra של 686, עם טכנולוגיות בידוד מתקדמות ונשימה מצוינת, הוא בחירה אידיאלית למי שמחפש את האיזון המושלם בין חום, ביצועים ונוחות.

לסיכום עונת 2025 מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הביגוד לסקי וסנובורד. בין אם אתם גולשים מנוסים או מתחילים, ההשקעה בביגוד איכותי ממותגים כמו Burton, Spyder ו-686 תבטיח שתישארו חמימים ונוחים בזמן שאתם קורעים את ההר. את כל המותגים והדגמים האלו והמון נוספים תוכלו למצוא בחנות סקי פס, ברחוב השלושה 3 ת"א, אז למה אתם מחכים?